CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Nov 25, 2008

t.e.m.a.n

yup!~
aku ade byk kwn.....kwn2 aku sume baek2....

k.a.w.a.n...........
yup..kawan...taukah anda ape itu kwn sbnanye?..

kt cni aku nk cite psl kwn aku........
DEAR :: my miya!~...my miyahh!~...
if u read this...u noe how much i lav u all...

miya!~......
one thing i neva 4get bout u!..
ur tear...wah...so tacim maa...
nnt..thres no one waitin 4 me at ktm station...

huhuuuu...maseh lg ku igt...pda waktu itu..daku tersilak amek tren ke kl...pukul 7.00 p.m...

wahhh...xpsai2 g kl..then..terpakse wat miya tgu daku di ktm semban...
wat a bad luck...but..u thre 4 me..waitin 4 me until 10.00...wahh...appreciate tat!....

"mira...tgu eg neh...eg silap naek trenn"....
"ala....xpe la egie..mira tgu eh...jge dri ek..jgn la ngs "....

maseh ku igt ayt2 itu....
mira....thanks a lot....

miyahhh~............
hahah....kwn daku......ketika di tadika lg..until now!......

xsangka miyah pon sedihh...aku tgk aer mate miyah..aku sedih gile....
sbb aku xpnah tgk aer mate miyah kua dpn aku....[ die keras ati sebenanye]....

aku ape lg...teresak2...tersedu-sedan!....miyah...tima kaseh sbb jd kwn aku smpi sikalang....

nnt xde lg org nk ggu miyah stadi....miyah tdo...sbb org slalu ggu die adlh aku...
tp die xmrh.............miyah lyn aku....die xpenah kick aku...huwaaaaaa....


untok crita di ats....

kesimpulan yg saya dpt wat kt cni...kawan adalah a person that stay with us no matter in wat condition...
sedih ka hepi ka..ssh ka...senng ka..........dia selalu bersama kitaa....


kawan bkn seorg yg hanya dkt ngn kita bile waktu snng aja.....
kawan bkn seorg yg amek kesempatan ats kita....

bukann...bukan ya anak2!...

kawan itu mulia di sisi kita....even Saidina Ali snggup menyamar jdi Nabi Muhammad untuk selamatkan baginda.....begitu la...nilai seorang kwn....



dan..jika...anda seorg shabat yg sejati...jd la sejati yg mungkin....
huhuhu....




dan..lastly..............


SAYA SAYANG KWN SAYA!...



p/s:: awak syg kwn awk x?.....

4 kommen anda!~:

mimiyana said...

pe cer ni??? nanges2 kt ktm?? siyez?????????????????? :D

Anonymous said...

hahah..yeye...silak nek tren la..

Anonymous said...

sayang awak jugak!
rindu eg . :(

s.a.y.a said...

huhuu..saya rndu awk jugakk!~