CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Dec 1, 2008

banjer oo banjer~

salam semua....


as we all know...pantai timo semenanjung malaysia mengalami cuaca yg bole di katakan agak terok la..
terutama kelantan dan terengganu...mengikut sumber yg boleh dipercayai...sbyk 23 ribu mangsa
[rekaan semata2] telah dipindahkan ke rumah bantuan..


terdpt byk jalan telah ditutup...maka dgn ini...sesiapa yg berada dlm di luar terengganu dan kelantan di jangka tdk boleh pulang beraya di kampung berikutan hujan tidak akan berenti walau sesaat...demikian..beraya la anda di sana.....muahahaha



sekian..brita tv 15..brita untuk semua..salam....



....................................................................................................................................................................................


well....tu la brita yg aku dgr mse aku tgh tdo semlm....wahahaha...


brita tuh aku wat jek...xde kene mngena yg idop ngn mati...
haaaaa!~....ckp psl mati nih...kt kg aku sendrik nih...ade la 3 org shbat handaii...pergi ke laut...they work as fisherman...yess..!..


salah sorg drinya telah meninggal dunia...Innalillah...dan 2 org lg neh selamat sbb dorg sempat pegang buluh...dgn kuasa YG MAHA SEGALANYA~..mereka sempt capai buluh tuh..
tp..yg sorg lg..maybe dah smpi ajal nye kot...ye la..ajal maut sume kt tgn NYA...takut2~..


huhu...kesian famili dia...umo pon agak2 muda la bout 30-40....jd...wat para nelayan...


p/s::jgn la ke laut wat mse skung..bahya!~~...igt la org yg trsyg!...( wei...ni cita betoi da neh...xtipu )


...........................................................................................................................................................................

haaaaaa....di sebalek..kesedehan...ada jugak mnusia yg bergumbira...iaitu kanak2!....


hoyeahhhh~.....aku pon ape lg...sama2 juin...


best weii...mndi hujan..maen aer...walaupon aer tuh xtau mne puncanya...tp..bila lg nak maen..da besa nnt xleh dah...xbest...haaa...skng la...da la banjer once a year...tp pndai2 la...jgn smpi saket ke lemas ke...


aku siap amek gamba lg...banjer best...tp yg xbest bila aer msok umh...

stakat nih...alhamdulillah..pas kejdian bukit pecah beberapa tahun yg lepas..( ayh aku ckp la )...aer xpenah masuk lg stakat neh umh aku...huhuu~...


ayah aku ngn penuh semngt nye..pegi la kedai kete...tggi kan die nye jip (toyota=frontier)..untok ape??...teke2??...


hahahah...ape lg............sbb nak men aer laa....esok kitorng nk gi jejln....ntah la...slalu aku nek jip tuh asek melompt2 jek...tp ayh aku ckp dgn penoh yakin...



"kakak..ayh konpem..yang neh x lompat2 dah " ...aku iya kan jek..
"ye la2...kita tgk esok mcm mne...."
then...mak aku smbung...


"..betoi la...mak tau la..maken tggi maken xmelompat la jip tuh " ......a'ah...aku jwb balek...
.............bab bekap laki dia( ayah aku jugak )..ade2 jek mak aku..huhuh..sori mak ayah~...
"yeeeee.....kita tgk esok yekk " ....


jd...tgu esok la kalo nk tau jip tuh melompat ke x......huuuuu~~


welll....aku suka!!!...esok kitorng nk gi jln2...hoooyeaahhhhaaa!~


hahah...mcm bese...aku ialah..seorg fotografer yg agak xbertauliah...snap ikot sedap ati jek..


huhu...


aku suka hujan..............
aku suka banjer..................
aku suka aer....................



dorang suka ^ hujan ^























saya jugak suka ^hujan^





























mereka juga suka ^hujan^

ape lg.............................
jom kita berhujan beramai2...........hooyeahh!~
huaaa~..sekian..lalutan untuk mlm ineh...
wassalam..

8 kommen anda!~:

Anonymous said...

eh. banjer. ehm.. kat kg kamo banjer eh? kat kg saye tak pun~! ( saye tipu)

s.a.y.a said...

hahah,,,

banjer itu best...tp...

ari nih aer nya udah surut..
bosan tol!~

Anonymous said...

seronoknya banjir..
aku rasa seronok sebab aku tak pernah rasa lagi cemana tu banjir..
seronok main air kot..wahaha

s.a.y.a said...

mmg sonok..jum la..meh umh aku...

tp..mgu dpn la..sbb skng da surut..

Anonymous said...

saya pun suka hujan!

s.a.y.a said...

hahah...saya tau..saya tau~

Anonymous said...

eh, siyes la! hujan aer itu. adoiy!
:P

Unknown said...

huhu..


bnjir2...