CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Dec 18, 2008

saya kelahiran????

OGOS/AUGUST/8

* Suka berlawak :: haha...agak betoii..

* Mudah tertawan padanya :: eh..ye ke???

* Sopan santun dan mengambil berat terhadap orang lain :: hehe...itu kene tnye org len...aku xtau

* Berani dan tidak tahu takut :: aku berani sbb aku betoi..aku takot jugak...takot kt mende *tuh*

* Orangnya agak tegas & bersikap kepimpinan :: tegas..em..bole laa..

* Pandai memujuk orang lain :: aku sgt xpndai memujuk...tp yg heran yg aku pujuk suma byk yg oke..

* Terlalu pemurah & bersikap ego :: pemurah?..aku suka gelak kot..mksod pemurah tuh..ego??..suma ade ego..

* Nilai harga diri yang sangat tinggi :: iya2 la..ofkos..maruah babe!~

* Dahagakan pujian :: in certain tyme kot~..kot laa...

* Semangat juang yang luar biasa :: haha..yaya...sgt lua biasa..

* Cepat marah & mudah mengamuk :: itu la aku...hot tempered!~..

* Mudah marah apabila cakapnya dilawan :: agak la...da nme nye hot tempered!~..

* Sangat cemburu :: ntah2...xpenah ade lg~

* Daya pemerhatian yang tajam & teliti :: aku suka perhatikan org..byk org byk ragam~

* Cepat berfikir :: seorg yg agak lampi...[kalo x berkaitan aku laa]

* Fikiran yang berdikari :: ye ke?...betoi kot~

* Suka memimpin & dipimpin :: suka2...

* Sifat suka berangan :: oihh..feveret neh...keta besa..rumah besa..gaji mhl..hoho...

* Berbakat dalam seni lukis, hiburan & silat :: lukis..mmg aku suka...kata nk jd arkitek~

* Sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk :: hoho...yaya...sgt stuju

* Cepat sembuh apabila ditimpa penyakit :: yaya..aku jrg dpt penyakit

* Belajar untuk bertenang :: learn to be cool~..

* Sikap kelam kabut :: agak la...suma nk cpt kan..

* Romantik, pengasih dan penyayang :: ..........aku xtau............

* Suka mencari kawan :: iya2 la..berkawan biar seribu..kekasih biar satu..hahahah



p/s:: aku kebuntukan idea..makanya..aku mencri2..dan terjumpa ini..

dan...aku kenal pasti..
byk jugak yg kena ngn sifat aku~....



xleh caya pon...tp juz 4 fun~....

hahahhhahahhahah...

yaya...


idup OGOS!!!!!!!!!!!!!

10 kommen anda!~:

Anonymous said...

haha... jujur la... malas nk bace,,
heeee~

da mcm horoskop..haha...

bace sparuh, pastu da tau da ujung2 die mesti mcm bende yg same...
(kalo slah takpe la, x bace abis pon)

hehe...

psst, mane dpt? mcm berminat.. *wink!*

s.a.y.a said...

hahah...

eleh2....
dpt dri laman web ape ntah~...
tu pon org kasii...


haha..mcm betoi..
trai la~

Anonymous said...

hot tempered..
perempuan memang cmtu eh??:P

s.a.y.a said...

eheh...tidak2~...
bkn suma la wei..
hot tempered tuh suma ade..
cuma in certain3 tyme aja~...

cik manis said...

buat utk jan jgak la!!
hehe


awrd 2 utk kmu jgak..
amik la..
yg last skali 2 k..
:)

nowy2ku said...

* Sangat cemburu :: ntah2...xpenah ade lg~

ayat nie memang xleh blah ar...haha...
cam iyo2 jak xpenah da lg......

s.a.y.a said...

hahah...sunggoh la..
dop nawok pon ehh~...
hoho~

Anonymous said...

haha... ni nawok sume nih,..

jange pecaye,..

s.a.y.a said...

hahah...
kimi2..
jeles2...

nowy2ku said...

haha....nawok deh....aloh laaa.....nyo lo doh kot.....raso pon nawok gak tuh....hahaha