CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Dec 16, 2008

bila hujan datang

wei......ini bukan hujan band oke~!!...
ini hujan aer...huhu...td kan...waktu ptg...pas2 asar..
hujan lebat telah mengunjungi planet bumi.....hujan rahmat barangkali....
Alhamdulillah~......

hahaah.....suda sekian lama aku tdk mnyertai aktiviti mandi ujan berjemaah bersama2 adek2ku dan juga para jiran ku....
ptg td....aku sertai nya..ternyata...amat2 la best...

aku pegi tangkap ikan kt longkang...
wahahhaah~..best2~...ikan kecik2 melompat2 untuk melepaskn diri..

berbekalkan satu bakul yg agk kusam aku adek2ku dan juga para jiran bermusafir mencari ikan2 di longkang ++ngan......musti korg igt koto kan..ahh..aku xkesa...bkn slalu..huhu....

kami lari...
kami bermain bola...
kami sembur menyembor..
mmg tingat zaman kecik2 dulu....
xsama ngn besauu~.......huhuhu...

pastuh..mndi la kitorg dgn gumbira nya..tidak mengenal erti letih..tetiba...
hujan yg lebt serta merta terhenti...kami terkedu...
agak frust sbb penantian titik2 hujan itu mengecewakan...kami tgu..tguu tguu...dan tgu...
tp tdk juga muncul...
maka dgn perasaaan yg agak kecewa...kami masuk...laaaa...
dlm rumah...

tp saya berjanji [ insyAllah]..
bahwa kalo ada hujan pda hari esok...
saya akan mndi lg.......


the point kt cita nih is:::::

aku nk ckp aku rndu mse zmn aku kanak2 dulu..
amat la best skali...


huhuuuuu~...

ah..xkesa...
let the past be the past~!!!!

2 kommen anda!~:

Anonymous said...

hoho...

leklok oh....


x riso ka kilat menyambar2...

s.a.y.a said...

hahah...adeh..
xde kilat neh~