CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Dec 5, 2008

im da black *sheet* of da big famili...

ya...mlm neh...

a'ah...aku rasa mcm aku xguna jak...
adoii...xphm la aku....aku rasa la...
yela...aku sape kan...

blaja pon stakat kt u jek...
spm result pon xgempak sgt...

dah la muka burok..ye...aku la plng hodoh dlm big famili aku...ye..aku burok gilaa..eshhh...geram betoi...
dah la gemok...yep..aku la plng gemok...aku la yg palng gemuk skali...
dah la aku...mcm2 la...

suma2 aku la...
warghh~...

asal rasa mcm loser gila neh...
bodoh betoii la..

haaaa...kang...da kua tuh..aiyakk...



arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~................

gila2....gila...gila...
stupid..idiot~..


waaaaarggghhhhh...kene gi jerit kt satu tempat neh...

xpuas ati..

(T.T)

6 kommen anda!~:

Anonymous said...

ape kess..~

s.a.y.a said...

saya amat ka tensen!...

gila betoii~

Anonymous said...

awak! ok?

:)

s.a.y.a said...

not really la..
adeh~

Anonymous said...

tadi, saya korek koleksi gambar n videos. tjumpa file farewell. malam itu. ouh, sangat havoc!

tgk video korg menari!
release tensi.

siyes, cuba la.

rindu awak!

s.a.y.a said...

haahha...
adeh..

mlm itu...
rindu sungguh saya~...

rindu awk jugak~