CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Dec 8, 2008

encik farid kamel~..

salam all!.~....jumpa lg kite..
yaa...setelah lama aku kekeringn idea..

now..im back...hooyeahh~...btw..heppi eidul adha to all muslim...
hehe...aku amt la penat hari ini..

bermula dri pagi yang agak indah~..dan diikuti ptg yg agak best..
dan malam yg gegak gempita di rumah ayah ngah ..<---mekaseh ayh ngah..best2~

yeah~...aku nk cita psl farid kamel...ooowh...gila bapak hensem weh..dlm cita anak halal..

even almost most of the tyme aku tgk that movie..but..aku mmg xpenah rasa bosan..
sbb aku suka gila watak farid kamel dlm cita tuh...

antaranya::

1.die syg bonda dia walaupon dia tau dia anak angkt bondanya..[kaseh terhadap ibubapa]
2.sbb dia syg kawan2 dia...[aku suka dia(farid kamil)]...
3.sbb dia sorng yg penyayang
4.sbb dia sorang yg caring..
5.sbb dia syg awek dia...

sbb dia macho~!!!....
omg...
huhuh...amat la macho skali..

yeye...agak ssh nk carik laki cmtu kan...

adeh...
sekian...trimas...

8 kommen anda!~:

nowy2ku said...

haha...pe susuh...sy salah sorg la..hahaha..poyo ja stment...kua2

s.a.y.a said...

hahahah...pulok doh`

nowy2ku said...

ayat xbrsemangat lngsung...hihihi.......

s.a.y.a said...

sape2??...semngt neh..penuh~

nowy2ku said...

haha....stment mnyayat hati...sape lg..of coz la i..wakakaka..aunty2...

Anonymous said...

alops!


saje tegor2... salam blogger!!

jenguk2 la link baru whykimi keh..
blogspot da x gune lg daaa

s.a.y.a said...

ooo..pulak..insyallah~huhu

s.a.y.a said...

hahah...owh tidakk..bkn kamu~..
hahaha